Notice: Undefined variable: vote_query_list in /home/www/osvita.org.ua/data/www/prof.osvita.org.ua/xcore/project/voting/voting.inc.php on line 168
Весільний стиліст і гример Євгенія Полонська: "Я ніколи не шукала клієнтів, вони самі знаходили мене" // Профорієнтація
Портрет професіонала / Статті / Весільний стиліст і гример Євгенія Полонська:...

 укр

 рус

Благодійний фонд "Розвиток України"

Портрет професіонала

04.06.2008 Весільний стиліст і гример Євгенія Полонська: "Я ніколи не шукала клієнтів, вони самі знаходили мене"

Євгенія Полонська - людина, якій довелось багато пройти у житті, аби мати те, чого прагнула. Зараз вона - мама, дружина, весільний стиліст, гример і просто жінка.

Євгенія Полонська

Євгенія Полонська, весільний стиліст і гример

- Які послуги надаєте?

- Завершений образ нареченої: візаж, зачіска. Грим будь-якої складності, body art, face-art. Дефекти, шрами, небажані родимі плями - все це гримується. Пропоную художній малюнок на плечах (наприклад, мереживо), можна використати стрази. Небажане татуювання нареченої гримую, або накладаю на нього красивий малюнок. Трапляються випадки, коли дівчина має алергію на метали. Я виправляю подібну ситуацію, малюючи прикраси.

- Скільки Ви заробляєте?

- Весільний візаж - 350 грн. Це повний макіяж, який буде добре виглядати при денному та вечірньому освітленні, на фото та відео. Також в цю послугу входить: корекція брів, штучні вії "пучки". Зачіска будь-якої складності та довжини волосся також коштує 350 грн. Виїзд на дім до нареченої безкоштовний.

- Ви працюєте самостійно, незалежно від салонів?

- Я приватний підприємець - сама розпоряджаюсь своїм часом.

- Вам нецікаво працювати у салоні краси?

- В салоні стосунки надто офіційні. Мені подобається більш близьке спілкування, розуміння бажань нареченої. Дівчина повинна відчувати себе у створеному мною образі не тільки вражаюче, але й комфортно. Я буду задоволена тоді, коли клієнт захоплюватиметься побаченим у дзеркалі.

- Скільки працюєте за фахом?

- 12 років.

- Коли вперше прийшло відчуття бажання створювати макіяж? Це сталося змалку? Можете пригадати, як це було?

- Це приходило поступово. Спершу хотіла стати косметологом. Але, на жаль, через обставини не склалося. То ж доля розпорядилася інакше. Мама - художник-модельєр, яка все життя працювала на Одеській кіностудії. Вона мене брала з собою на роботу ще з дитинства. Я проводила на кіностудії багато часу: усе захоплювало, цікавило. Мама дуже хотіла, щоб я стала художником-модельєром, як і вона. У мене були інші думки та вголос їх не висловлювала. Документи подавала сама, моїм визначальним рішенням стало художньо-гримерне відділення.

- Чому не послухались маму?

- Перетворення акторів за допомогою гриму вражало мене більше, ніж костюми. Жодного разу не жалкувала про свій вибір. Я отримую велике задоволення від роботи.

- Який навчальний заклад обрали?

- Одеське художньо-театральне училище ім. М. Б. Грекова, спеціальність "Театрально-декораційне мистецтво, художник-гример".

- Чи відвідували різні навчальні семінари в Україні та за кордоном?

- Звичайно, адже будь-яка спеціальність потребує постійного вдосконалення. А обмін досвідом з колегами за фахом відіграє в цьому процесі далеко не останню роль.

- Чи берете участь у чемпіонаті з перукарського мистецтва в Україні?

- Ні. Хоча змагатись у конкурсах люблю. Свого часу навіть займала перші місця в конкурсах face-art у 1999 році, та у Суперфіналі І-го Всеукраїнського фестивалю body art в м. Одеса у 2000 р.

- Навчаючись, обмежували свій час для відпочинку? На які жертви пішли заради мистецтва?

- Навчання займало дуже багато часу. Ми вивчали більше тридцяти предметів, з яких половина - практичні. Чимало часу забирали малюнок та живопис, скульптура, грим, пастиж, зачіски. Ці предмети неможливо просто вивчити або списати. Якщо ти не намалюєш, або не зробиш сам, ніхто за тебе цю роботу не виконає. Тому й доводилось багато працювати, аби стати справжнім фахівцем.

- Бажання працювати у студентському віці не виникало?

- Не тільки виникало, але й матеріалізувалося. З другого курсу почала працювати в модельному агентстві "SAVROX Models" при Національних комітетах "Міс Одеса" та "Міс Україна - Південь", під егідою міжнародних програм "Міс Європа", "Міс Світу" та "Міс Всесвіт". Працювала за фахом в агентстві, у школі моделей: викладала візаж, обслуговувала різноманітні конкурси краси. З агентством співпрацювала до переїзду у Київ. В цьому агентстві починала свою стрімку зіркову кар'єру Олександра Ніколаєнко. Протягом навчання мені пощастило також працювати на зйомках фільму "Легенда про піаніста в океані" відомого італійського режисера Джузеппе Торнаторо. Він мав великий успіх та отримав декілька престижних премій. Після навчання працювала майже у всіх одеських нічних клубах: робила власні покази body art, face-art, співпрацювала з численними шоу-балетами. Також працювала на зйомках рекламних роликів багатьох відомих торгових марок, на фотозйомках для обкладинок журналів.

- Коли переїхали до Києва?

- У 2004 році.

- Що стало причиною подібного повороту подій?

- Мій чоловік пішов на підвищення, а я поїхала за ним.

- Вам не здавалося, що багато втратили, що все зміниться?

- Так, в Одесі у мене була постійна робота. Я ніколи не шукала клієнтів, вони самі знаходили мене. У Києві спершу було складно, але реклама та гарні відгуки допомогли. Почала займатись весільним стилем. Надходили пропозиції працювати у рекламі та на телебаченні, але зараз не можу собі дозволити таке задоволення, як ненормований робочий день, бо у мене маленька дитина. Згодом із задоволенням братимусь за цікаві проекти.

Секрет успіху

  • Гарна освіта.
  • Самокритика.
  • Самодисципліна.
  • Самовдосконалення.
  • Наполегливість.
  • Необхідно тримати марку.
  • Я постійно відвідую тренінги, навчаюсь нового, спілкуюсь з колегами.
  • Має щастити.

- Можливо, є у планах ще щось вивчити?

- Безперечно. Адже життя не стоїть на місці, і якщо хочеш встигати за його стрімким рухом, потрібно весь час навчатися чогось нового.

- Що порадите початківцям у цій справі?

- Перш за все - здобути якісну освіту, адже курси не дають необхідних знань. Можна вивчити певні правила, але цього замало. Потрібно мати саме художню освіту, щоб не тільки дотримуватися чітких правил, але й відчувати весь образ. Створення стилю можна порівняти з народженням картини. Знання вкрай необхідні, але без практики не буде відчуттів.

Ірина Новоставська,
спеціально для проекту
"Профорієнтація"
Бажаєте передрукувати...?
Правила використання матеріалів сайту

Перейти вище: Статті